Regulamin Strony

Niniejszy Regulamin określa rodzaje i warunki wykonywania świadczeń zdrowotnych, w tym ich realizacji za pośrednictwem teleinformatycznych środków przekazu w zakresie profilaktyki uzależnień i psychoterapii, a także sposób korzystania ze strony internetowej https://agnusterapia.pl/ prowadzonej przez podmiot Daria Rybarczyk Sp. z o.o. (dalej: „Podmiot leczniczy”) z siedzibą w Śremie, przy ul. Tadeusza Kościuszki 26, 63-100, NIP: 7851808941. Podmiot leczniczy działa w oparciu o regulamin organizacyjny utworzony zgodnie z przepisami Ustawy o działalności leczniczej.

Warunkiem korzystania ze świadczeń zdrowotnych jest zapoznanie się z treścią poniższego Regulaminu i jego zaakceptowanie. Podmiot leczniczy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wprowadzone zmiany obowiązują od chwili zamieszczenia nowych treści na stronie https://agnusterapia.pl/. Akceptacja Regulaminu oznacza akceptację możliwości jego zmian. W przypadku osób, które korzystają już z usług Podmiotu leczniczego, zmiany Regulaminu mogą odnosić się wyłącznie do etapów i rodzajów świadczeń, które w momencie wprowadzenia zmian nie zostały jeszcze zrealizowane.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają przepisy:

  • Ustawy o działalności leczniczej (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 799 – dalej u.dz.l.),
  • Ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o Prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz.U. 2024 r., poz. 581 – dalej u.p.p.),
  • Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz.U. 2023 r., poz. 1610, ze zm. – dalej k.c.),
  • przepisów wykonawczych do wskazanych wyżej ustaw,
  • oraz inne odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Zaakceptowanie treści Regulaminu wiąże się ze złożeniem skutecznego oświadczenia woli o zawarciu umowy o pobieranie świadczeń zdrowotnych w zakresie profilaktyki i leczenia uzależnień, zgodnie ze specyfiką wybranego i opłaconego świadczenia.


Słownik pojęć

  1. Świadczenia zdrowotne – „(…) działanie służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działanie medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania” – art. 3 ust. 1 pkt 10 u.dz.l.
  2. Osoba wykonująca zawód medyczny – osoba uprawniona na podstawie odrębnych przepisów do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz osoba legitymująca się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym zakresie lub w określonej dziedzinie medycyny – art. 2 ust. 1 pkt 2 u.dz.l.
  3. Pacjent – osoba zwracająca się o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystająca ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych lub osobę wykonującą zawód medyczny – art. 3 ust. 1 pkt 4 u.p.p.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119/1.
  5. Sprzedawca – Osoba upoważniona przez Podmiot leczniczy do obsługi sklepu internetowego w zakresie umożliwiającym umówienie wizyty celem wykonania zabiegu wszczepienia wszywki, zabiegu detoksykacji, sesji stacjonarnej psychoterapii.
  6. Psychoterapeuta – osoba wykonująca świadczenia w zakresie wsparcia terapeutycznego udzielanego pacjentom wykazującym zaburzenia związane z używaniem substancji psychoaktywnych lub uzależnionych behawioralnie oraz ich bliskim.
  7. Osoba bliska – małżonek, krewny do drugiego stopnia lub powinowaty do drugiego stopnia w linii prostej, przedstawiciel ustawowy, osoba pozostająca we wspólnym pożyciu lub osoba wskazana przez pacjenta – art. 3 ust. 1 pkt 2 u.p.p.

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Strona internetowa https://agnusterapia.pl/ jest serwisem internetowym, w ramach którego świadczeń zdrowotnych udziela podmiot o nazwie Daria Rybarczyk Sp. z o.o. (dalej: „Podmiot leczniczy”) z siedzibą w Śremie, przy ul. Tadeusza Kościuszki 26, 63-100, NIP: 7851808941.
  2. Celem serwisu jest umożliwienie osobom zarejestrowanym skorzystania z jego zasobów i proponowanych świadczeń za pośrednictwem strony https://agnusterapia.pl/ i stron www podmiotów, z którymi Podmiot leczniczy zawarł odrębne umowy o świadczenia usług.
  3. Podmiot leczniczy oferuje świadczenia zdrowotne wykonywane przez osoby uprawnione (wykonujące zawody medyczne) i psychoterapeutów, które mogą mieć charakter:
    • e-konsultacji,
    • wystawienia e-recepty,
    • wykonania zabiegu wszczepienia wszywki alkoholowej,
    • wykonania detoksykacji,
    • przeprowadzenia jednej lub kilku sesji psychoterapii stacjonarnej lub on-line.
    Szczegółowe zakresy i specyfika zabiegów oraz sesji psychoterapeutycznych zostały opisane na stronie internetowej https://agnusterapia.pl/.
  4. Cennik usług został zamieszczony na stronie https://agnusterapia.pl/.
  5. Opłata za świadczenie e-usług medycznych odbywa się za pomocą systemów płatności on-line Autopay.
  6. Użytkownikami serwisu mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych (nie zostały ubezwłasnowolnione całkowicie ani częściowo wyrokiem sądu).
  7. Warunkiem korzystania z serwisu jest zarejestrowanie się przy użyciu kompletnych, prawdziwych i zgodnych ze stanem faktycznym danych osobowych i teleadresowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w art. 4 pkt 11 RODO i art. 7 RODO, jak również na udostępnianie swoich danych osobowych podmiotom świadczącym usługi na rzecz Podmiotu leczniczego, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa.
  8. Osoba zarejestrowana ma możliwość wglądu i aktualizacji danych dotyczących jej osoby, do momentu zakończenia udzielania świadczeń zdrowotnych.
  9. Osoba zarejestrowana nie może korzystać z kont innych osób ani udostępniać swojego konta innym osobom w celu wyboru i zakupu świadczeń zdrowotnych proponowanych przez Podmiot leczniczy.
  10. W przypadku uprawdopodobnienia, że doszło do udostępnienia konta przez osobę zarejestrowaną innej osobie, Podmiot leczniczy ma prawo zawiesić konto lub dokonać jego likwidacji.
  11. Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik oświadcza, że został poinformowany o tym, że Podmiot leczniczy nie posiada umowy z NFZ w przedmiocie refundowania wykonywanych usług medycznych ze środków publicznych.

§ 2. Zasady realizacji świadczeń zdrowotnych

  1. Użytkownik chcący skorzystać z usług Podmiotu leczniczego obowiązany jest założyć na stronie internetowej https://agnusterapia.pl/ konto Użytkownika (dalej: „Rejestracja”), zgodnie z opisem postępowania zamieszczonym w serwisie.
  2. Założenie konta Użytkownika wymaga wprowadzenia niezbędnych danych osobowych, których przetwarzanie odbywa się na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz w Rozporządzeniu RODO.
  3. Utworzenie konta Użytkownika umożliwia przetwarzanie danych osobowych i danych wrażliwych w związku z uzyskaniem statusu pacjenta.
  4. Składanie zamówienia w sklepie internetowym (jeżeli Podmiot leczniczy takowy prowadzi w ramach https://agnusterapia.pl/) polega na wyborze jednego lub kilku prezentowanych przez Podmiot leczniczy świadczeń lub voucherów. Zamówienie dokonywane jest poprzez wybór rodzaju i liczby świadczeń oraz określenie miejsca ich realizacji (o ile jest to wymagane), a następnie przeniesienie ich do Koszyka.
  5. Proces zakupu składa się z następujących etapów:
    • Wybór świadczenia
    • Uzupełnienie danych pacjenta – imię, nazwisko
    • Wybór liczby pozycji zakupowych (dodanie do Koszyka),
    • Sprawdzenie Koszyka – możliwość użycia kuponu rabatowego oraz korekty ilości,
    • Dane do płatności – wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*), akceptacja Regulaminu sklepu internetowego oraz serwisu pośredniczącego w płatnościach (Przelewy24, PayU, Autopay),
    • Szczegóły zamówienia – podsumowanie (numer zamówienia, data, kwota, metoda płatności),
    • Kupuję i płacę – opłacenie zamówienia i potwierdzenie płatności zgodnie z wybraną formą płatności.
  6. Po uiszczeniu wpłaty zostaje automatycznie wygenerowana faktura VAT, której wersja elektroniczna jest przesyłana na adres e-mail podany przez osobę dokonującą rejestracji. Akceptując niniejszy Regulamin, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie dokumentu faktury drogą elektroniczną.
  7. Po nabyciu przez Pacjenta świadczenia, Sprzedawca przesyła Pacjentowi na podany przez niego adres e-mail numer zamówienia, którego podanie jest wymagane w wybranej przez Pacjenta placówce przed przystąpieniem do realizacji świadczenia.
  8. Czas realizacji wybranego przez Pacjenta świadczenia wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od chwili prawidłowo dokonanego zakupu i jego opłacenia.
  9. W celu realizacji zamówienia złożonego na zabieg zaimplementowania wszywki, detoksykacji lub psychoterapii, Podmiot leczniczy kontaktuje się z Pacjentem nie później niż w ciągu 24 godzin od daty zaksięgowania wpłaty i ustala termin realizacji świadczenia.
  10. Podmiot leczniczy kontaktuje się z Pacjentem telefonicznie celem ustalenia terminu wykonania świadczenia, maksymalnie dwa razy, w odstępie trzech godzin.
    • W przypadku złożenia zamówienia do godziny 18.30, pierwszy kontakt nastąpi tego samego dnia (przed 19.45), a drugi – kolejnego dnia.
    • W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 20.00, kontakt nastąpi dwukrotnie kolejnego dnia, w odstępie trzech godzin.
  11. W przypadku niemożności skontaktowania się z Pacjentem przez Podmiot leczniczy w ww. odstępach czasowych, wizyta zostaje anulowana, a wpłacone środki nie podlegają zwrotowi.
  12. Do udzielania świadczeń zdrowotnych nie mają zastosowania przepisy dotyczące praw konsumenta, w tym ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. 2023 r., poz. 2759), w zakresie zasad odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  13. W przypadku odstąpienia od wykonania świadczenia zdrowotnego z powodu zawinionego działania bądź zaniechania Podmiotu leczniczego, Pacjentowi zostanie zaproponowany inny termin wykonania świadczenia. W przypadku niezaakceptowania przez Pacjenta nowego terminu, wniesiona opłata zostanie zwrócona na konto, z którego dokonana została płatność. Powyższe nie ma zastosowania do sytuacji siły wyższej (m.in. nagłe zdarzenia, zagrożenie epidemiczne), która uniemożliwia terminową realizację świadczeń.
  14. Dokonana wpłata nie ulega zwrotowi w przypadku, w którym udzielenie wybranego świadczenia nie jest możliwe ze względu na stan zdrowia Pacjenta w chwili zgłoszenia do wybranego podmiotu lub okoliczności, które zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej stanowią przeciwwskazanie do rozpoczęcia wybranej przez Pacjenta procedury.
  15. Informacje o okolicznościach stanowiących przeciwwskazanie do wykonania świadczenia (np. zabiegu wszywki alkoholowej, detoksykacji) przekazywane są Pacjentowi w formie elektronicznej na wskazany przez niego adres e-mail, po dokonaniu zakupu i płatności.
  16. Zwrot kosztów w wysokości 100% wpłaconej kwoty przysługuje Pacjentowi, który odwoła wizytę w terminie dłuższym niż 2 dni robocze przed jej zaplanowaną datą.
  17. W przypadku, gdy Pacjent odwoła wizytę z zachowaniem krótszego terminu niż 2 dni robocze, przysługuje mu prawo do dwukrotnej, bezpłatnej zmiany terminu w ciągu 30 dni od daty zakupu i opłacenia świadczenia.
  18. W sytuacji, gdy Pacjent nie skorzysta z prawa do umówienia się na wizytę w terminie wskazanym w pkt 17, Podmiot leczniczy ma prawo zachować 100% uiszczonej należności.
  19. Gdy Pacjent nie stawi się na zabieg wszywki lub detoksykacji, nie podejmując uprzednio próby zmiany terminu, przysługuje mu prawo do ustalenia nowego terminu w ciągu 7 dni za dodatkową opłatą w wysokości 100 zł. W innym przypadku Podmiot leczniczy ma prawo do zachowania 100% uiszczonej należności.
  20. W przypadku gdy Pacjent stawi się na realizację zabiegu wszywki w stanie uniemożliwiającym wykonanie świadczenia (np. po spożyciu alkoholu, środków psychoaktywnych), ma prawo umówić nowy termin wizyty w ciągu 7 dni, jednak musi wnieść dodatkową opłatę w wysokości 250 zł, tytułem przeprowadzonej przedzabiegowej konsultacji lekarskiej.
  21. E-konsultacja przeprowadzona przez osoby wykonujące zawody medyczne realizowana jest z wykorzystaniem teleinformatycznych środków przekazu zgodnie z art. 3 ust. 1 u.dz.l.
  22. E-konsultacja wykonywana jest na podstawie wywiadu z Pacjentem, w formie e-ankiety z pytaniami istotnymi z punktu widzenia aktualnej wiedzy medycznej.
  23. Wynikiem e-konsultacji może być wystawienie Pacjentowi recepty, o ile w opinii lekarza jest to działanie zgodne z aktualnym stanem wiedzy medycznej. Odmowa wypisania e-recepty (brak przesłanek medycznych, bezpieczeństwo pacjenta) nie stanowi podstawy do zwrotu środków.
  24. E-Konsultacja ma charakter ogólny i nie zastępuje leczenia specjalistycznego, możliwego do rozpoczęcia wyłącznie po przeprowadzeniu szczegółowych czynności diagnostycznych i terapeutycznych.
  25. Akceptując niniejszy Regulamin, Pacjent oświadcza, że wszelkie informacje podane przez niego w trakcie wywiadu medycznego są prawdziwe i zgodne z jego najlepszą wiedzą.
  26. Pacjent ponosi odpowiedzialność za udzielanie nieprawdziwych odpowiedzi w ankiecie, co w razie powstania szkody może skutkować zastosowaniem art. 362 k.c. (przyczynienie się poszkodowanego).
  27. Akceptując niniejszy Regulamin, Pacjent oświadcza, że zapoznał się z informacjami o sposobie udzielania świadczeń i przeciwwskazaniach do ich wykonania, a także że zapoznał się z zasadami przetwarzania jego danych osobowych.

§ 3. Indywidualna dokumentacja medyczna

  1. Dokumentacja medyczna dotycząca świadczeń udzielonych w ramach e-konsultacji jest tworzona, rejestrowana, przechowywana i archiwizowana zgodnie z przepisami u.p.p.
  2. Pacjent ma prawo dostępu do indywidualnej dokumentacji medycznej utworzonej w procesie wykonywania e-konsultacji.
  3. Pacjent ubiegający się o udostępnienie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej transmisji danych jest obowiązany wypełnić odpowiedni wniosek i przesłać go na adres e-mail, który wskazano Pacjentowi (domyślnie: kontakt@agnusterapia.pl – jeśli podmiot taką skrzynkę uruchomi).
  4. Pacjent ma prawo wskazać osobę (osoby) do kontaktu, która będzie uprawniona do uzyskania całokształtu lub ściśle określonej części dokumentacji medycznej za życia Pacjenta. Wskazanie osoby upoważnionej do dokumentacji następuje poprzez wypełnienie właściwego wniosku i przesłanie go na adres e-mail Podmiotu leczniczego.
  5. Odwołanie złożonego wcześniej oświadczenia następuje również poprzez wypełnienie stosownego wniosku i wysłanie go na ten sam adres e-mail.
  6. Dokumentacja medyczna w postaci elektronicznej transmisji danych jest udostępniana niezwłocznie po wpłynięciu prawidłowo wypełnionego wniosku.
  7. Osoby najbliższe w rozumieniu u.p.p., które nie zostały wskazane przez Pacjenta jako osoby upoważnione, nie mają prawa do uzyskania dokumentacji za życia Pacjenta.
  8. W przypadku, w którym Pacjent nie sprzeciwił się udostępnieniu dokumentacji po jego śmierci, osoba bliska (art. 3 ust. 1 pkt 2 u.p.p.) ma prawo do uzyskania dokumentacji medycznej Pacjenta, o ile inna osoba bliska nie wyrazi sprzeciwu.
  9. Jeśli Pacjent za życia sprzeciwił się udostępnieniu dokumentacji po jego śmierci, sąd w postępowaniu nieprocesowym, na wniosek osoby bliskiej, może wyrazić zgodę na udostępnienie dokumentacji w określonym zakresie, jeżeli jest to niezbędne do dochodzenia roszczeń lub ochrony życia/zdrowia osoby bliskiej.
  10. Pacjent ponosi odpowiedzialność za sposób wykorzystania treści zawartych w dokumentacji medycznej udostępnionej mu w postaci elektronicznej transmisji danych.
  11. Po upływie okresu przewidzianego na archiwizację dokumentacji medycznej, Podmiot leczniczy niszczy ją w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta. Przed zniszczeniem dokumentacja może zostać wydana pacjentowi lub osobie przez niego upoważnionej na jej wniosek.

§ 4. Postępowanie reklamacyjne

  1. Pacjent, który ma zastrzeżenia dotyczące zakresu, sposobu bądź jakości świadczonych przez Podmiot leczniczy usług, jest uprawniony do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zawierać przyczynę jej złożenia oraz określać żądanie Pacjenta, a także zawierać aktualne dane osobowe i teleadresowe Pacjenta.
  3. Reklamację należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail (np. kontakt@agnusterapia.pl) w terminie 14 dni od daty zaistnienia uchybienia.
  4. Podmiot leczniczy zobowiązuje się rozpatrzyć prawidłowo złożoną reklamację w terminie 30 dni roboczych od jej otrzymania i przesłać odpowiedź na wskazany przez Pacjenta adres e-mail.
  5. Akceptując niniejszy Regulamin, Pacjent oświadcza, że został poinformowany, iż każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie, a sposób jej uwzględnienia (w tym ewentualny zwrot kosztów) następuje po zawarciu indywidualnego porozumienia między Pacjentem a Podmiotem leczniczym.

§ 5. Ochrona danych osobowych

  1. Podmiot leczniczy zapewnia pełną ochronę poufności danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 r. (tj. Dz.U. 2019 r., poz. 1781) i Rozporządzeniem RODO.
  2. Akceptując niniejszy Regulamin, Pacjent oświadcza, że uzyskał informację, iż do danych osobowych dotyczących zdrowia zalicza się wszystkie dane o stanie zdrowia osoby, której dane dotyczą, ujawniające informacje o przeszłym, obecnym lub przyszłym stanie fizycznego lub psychicznego zdrowia tej osoby.
  3. Dane osobowe zarejestrowanych osób ujawniane są następującym kategoriom odbiorców:
    a) osobom wykonującym zawód medyczny zatrudnionym lub współpracującym z Podmiotem leczniczym,
    b) innym osobom wykonującym czynności pomocnicze przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, a także czynności związane z utrzymaniem systemu teleinformatycznego,
    c) podmiotom leczniczym współpracującym w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności świadczeń zdrowotnych,
    d) osobom upoważnionym przez Pacjenta,
    e) dostawcom usług technicznych i organizacyjnych, umożliwiających udzielenie świadczeń zdrowotnych (np. dostawcy usług informatycznych),
    f) dostawcom usług prawnych i doradczych w przypadku dochodzenia należnych roszczeń,
    g) podmiotom prowadzącym rejestry medyczne na podstawie obowiązujących przepisów,
    h) innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (w szczególności art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta).
  4. Okres przechowywania danych osobowych zależy od podstawy prawnej ich przetwarzania:
    a) Dokumentacja medyczna – 20 lat (art. 29 u.p.p.), z zastrzeżeniem wyjątków. Po tym okresie dokumentacja jest niszczona w sposób uniemożliwiający identyfikację pacjenta lub wydawana pacjentowi na wniosek.
    b) Dane przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przez czas niezbędny do wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym podatkowych (co do zasady 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym).
    c) Dane przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – do czasu zakończenia realizacji umowy lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
    d) Dane przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów administratora lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
  5. Pacjentowi przysługują prawa w zakresie ochrony danych osobowych, zależne od podstawy prawnej ich przetwarzania:
    • zawsze prawo dostępu do treści danych osobowych i prawo do ich sprostowania,
    • w niektórych przypadkach prawo żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
    • w przypadku przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawo wniesienia sprzeciwu,
    • w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – prawo do przenoszenia danych,
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. W ramach bieżącej działalności Podmiotu leczniczego nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.

§ 6. Odpowiedzialność Podmiotu leczniczego

  1. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkowników w wyniku przerwy w dostępie do zasobów serwisu (w tym utraty danych), spowodowanej m.in. działaniem siły wyższej, nieprawidłowym działaniem łączy internetowych, awariami sprzętu lub oprogramowania Użytkowników, ani nieprzestrzeganiem zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku udzielenia nieprawdziwych odpowiedzi przez Pacjenta na pytania ankiety e-konsultacji.
  3. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za skutki niezapoznania się przez Pacjenta z informacjami na temat sposobu udzielania świadczeń, w tym przeciwwskazań do zabiegów.
  4. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za szkody, jakie Pacjent poniósł w związku z odstąpieniem od zabiegu wszywki alkoholowej/detoksykacji ze względu na istnienie przeciwwskazań zdrowotnych zgodnie z aktualnym stanem wiedzy medycznej.
  5. Podmiot leczniczy nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści zawartych w dokumentacji medycznej przez Pacjenta lub przez osoby, którym Pacjent udostępnił dokumentację.

§ 7. Postanowienia końcowe

  1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Daria Rybarczyk Sp. z o.o. z siedzibą w Śremie, przy ul. Tadeusza Kościuszki 26, NIP: 7851808941.
  2. Dane osobowe Pacjentów są zbierane i przetwarzane przez Podmiot leczniczy w celu realizacji zawartej z Pacjentem umowy oraz, jeśli Pacjent wyraził na to zgodę, w celu przesyłania informacji handlowych.
  3. Podmiot leczniczy oświadcza, że dane osobowe Pacjenta mogą być przekazywane podmiotom trzecim wyłącznie w celach związanych z realizacją umowy zawartej z Pacjentem lub w sytuacjach wymaganych przepisami prawa.
  4. Zasady polityki prywatności i plików cookies Podmiotu leczniczego zamieszczono w odrębnym dokumencie „Polityka prywatności i plików cookies”, dostępnym na stronie https://agnusterapia.pl/ (np. /cookie-policy/).
  5. Treści zamieszczone na stronie (w tym logo, nazwa, projekt graficzny, zdjęcia, teksty, slogany reklamowe) stanowią przedmiot ochrony prawa autorskiego Podmiotu leczniczego lub innego uprawnionego podmiotu.
  6. Korzystanie z zakupów świadczeń zdrowotnych na stronie https://agnusterapia.pl/ wymaga zapoznania się i akceptacji niniejszego Regulaminu. Brak akceptacji zobowiązuje do opuszczenia strony. Podmiot leczniczy umożliwia kontakt w celu zawarcia umowy na warunkach innych niż przewidziane w Regulaminie, w tym bez użycia środków komunikacji elektronicznej.
  7. Podmiot leczniczy zastrzega sobie prawo do udzielania rabatów od wskazanych w Regulaminie cen, w oparciu o indywidualne porozumienie z Pacjentem.
  8. Podmiot leczniczy zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich dopuszczonych przez prawo czynności w sytuacji likwidacji lub zmiany charakteru prowadzonej działalności leczniczej.
  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Shopping Cart
Scroll to Top
Nie czekaj. Zadzwoń teraz.